Puslespillet skal samles….

BoBedre A1 guide annonce, Facebook target audience og annonce, pressemeddelelse og landingpage skal harmonere. Kan brikkerne falde på plads i første udkast til en digital strategi?

Når en A1 guide annonce skal sendes 14. februar for at komme med i bladet, og Facebook annoncen først senere skal lanceres parallelt med en Landingpage, hvordan får man da designet til at gå op i en større enhed?

Det naturlige svar er at bearbejde design-oplægget tidligt, og få testet at det fungerer i alle fronter. Min kære arbejdsgiver er ikke ubetinget enig med mig i, at en BoBedre annonce og landingpage design falder sammen, ligesom genkendeligheden ikke nødvendigvis er vigtig fra en presse meddelelse og hjemmesiden.

Derfor sidder jeg aktuelt med en række brikker, jeg ikke kan gennemskue om kan blive til et fælles puslespil.

Til pressemeddelelsen er jeg begyndt på at designet i Mailchimp, og nærstuderet hvad en pressemeddelelse skal indeholde, og hvordan vi vinkler den til udendørslampen Welcome.

Tricket er jo at det hele skal føre frem til et salg via Landingpagen, så det hele skal hænge sammen…. eller, det er i hvert fald hvad jeg læser, lærer og ved.

 

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *